گسترش رستوران نکته ای است که همه رستوران داران، برای حرکت به جلو به آن فکر می کنند و برای آن تلاش می کنند. هدف هر کسب و کار، توسعه عملیات های خود و ایجاد سود است. رستوران ها استثنا نیستند، اما وقتی زمان توسعه فرا می رسد، صاحبان رستوران به خوبی می دانند که چگونه کسب و کار خود را بزرگ کنند. روش های توسعه مختلف برای شرایط مختلف مناسب هستند. یکی از رایج ترین روش های توسعه، فرانچایزینگ رستوران می باشد.وجود یک مرکز تخصصی اطلاع رسانی در زمینه درج تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص معرفی مجموعه های غذایی و برندهای مطرح و موفق و علاقمند به اعطای نمایندگی و واگذاری شعب در حوزه رستوران و فست فود و کافی شاپ و تریا بسیار با اهمیت خواهد بود.
همچنین مکان فعالیت چنین مرکزی در یک بازار تخصصی مرتبط با زمینه فعالیت علاقمندان به اعطای نمایندگی، میتواند نکات مثبت زیادی برای متقاضیان دریافت نمایندگی از یک سو و اعطا کنندگان نمایندگی از سوی دیگر را به همراه داشته باشد.
اخذ شعبه از برند های رستورانی
اخذ نمایندگی از برندهای فست فود
اخذ نمایندگی از برندهای کافی شاپ
اعطای نمایندگی از برند های تریا بستنی
غذای ایرانی و فرنگی و بین الملل
آموزش فست فود و فینگر فود
آموزش قهوه و باریستا و لاته آرت
آموزش شیرینی بستنی آبمیوه