گروه ایرانویچ متشکل از یک تیم گسترده فوق تخصصی بوده که با کادری مجرب ، کلیه امور صفر تا صد مشاوره و راه اندازی انواع رستوران بین المللی ، رستوران سنتی ایرانی ، فست فود بین المللی ، فست فود ایرانی ، فود کورت حرفه ای ، کترینگ ، کافی شاپ و هر نوع فعالیتی که مربوط به تهیه و توزیع غذا باشد را در سطح کاملا حرفه ای و بین المللی و با استفاده از به روز ترین متدهای علمی و بین المللی و با هر فرهنگ و سلیقه ای به بهترین شکل و در کمترین زمان و با بودجه ای مقرون به صرفه انجام می دهد .
گروه تخصصی ایرانویچ از اواسط سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نمود و تاکنون دارای کارنامه ای افتخارآمیز شامل مشاوره و راه اندازی بیش از ۳۰ مجموعه حرفه ای غذایی در داخل و خارج از کشور و کسب افتخارات و گواهینامه های بین المللی بوده ، که در زیر مختصری به کارنامه افتخارات و رزومه کاری گروه ایرانویچ طی یک دهه گذشته اشاره شده است :
گواهینامه ها و افتخارات گروه ایرانویچ :
۱) گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت
۲) گواهینامه بین المللی تولید غذای سالم ISO ۹۰۰۱
۳) گواهینامه بین المللی مدیریت رستوران داری Oxford Universal Academy انگلستان ISO SFBB
۴) گواهینامه بین المللی مدیریت اجرایی ASYS Universal Academy اسپانیا
۵) گواهینامه بین المللی آداب میزبانی مدرن QAL انگلستان
۶) گواهینامه بین المللی میزبانی VERIPROFI ترکیه
۷) نشان عالی میزبانی بین المللی MIHE ۲۰۱۴ امارات متحده عربی
۸) تقدیر نامه رضایتمندی مشتری ISO Master
۹) تندیس افتخار مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران
۱۰) تندیس افتخار سمینار علمی غذا و میان وعده سالم مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما
۱۱) تندیس افتخار اولین جشنواره رستوران های محبوب کشور - سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما - سال ۹۴
۱۲) تندیس افتخار دومین جشنواره رستوران های محبوب کشور - برج میلاد - سال ۹۵
۱۳) تندیس افتخار برترین برند فست فود های جنوب کشور - شیراز - سال ۸۹
۱۴) لوح تقدیر مدیریت کیفت بنیاد علمی ایرانیان
۱۵) تالیف و تهیه کتاب اصول نوین رستوران داری
خدمات گروه ایرانویچ جهت راه اندازی صفر تا صد انواع رستوران ، فست فود و کافی شاپ (قبل از افتتاح فروشگاه) :
۱) مشاوره های تخصصی در رابطه با کمیت و کیفیت کار و تعیین درجه کیفی رستوران ، فست فود و کافی شاپ (رایگان)
۲) مشاوره های تخصصی در رابطه با تعیین نام رستوران و اصول طراحی آرم و لوگو بر اساس استانداردها (رایگان)
۳) مشاوره های تخصصی در رابطه با اصول برند سازی ، ثبت برند و فرانچایز (اعطای نمایندگی) در سطح کشوری و بین المللی (رایگان)
۴) مشاوره های تخصصی در رابطه با میزان سرمایه گذاری اولیه و کل هزینه های راه اندازی رستوران ، فست فود و کافی شاپ (رایگان)
۵) مشاوره های تخصصی در رابطه با ارزیابی های فروش ماهیانه ، هزینه های جاری ماهیانه و سود دهی (رایگان)
۶) تهیه نقشه های تخصصی جانمایی تجهیزات آشپزخانه به روش خط تولید بر اساس استاندارد های بین المللی
۷) تهیه نقشه های تخصصی برقکشی فروشگاه بر اساس استانداردهای رستورانی و قوانین ارگان های دولتی
۸) تهیه نقشه های تخصصی گازکشی فروشگاه بر اساس استانداردهای رستورانی و قوانین ارگان های دولتی
۹) تهیه نقشه های تخصصی آب و فاضلاب فروشگاه بر اساس استانداردهای رستورانی و قوانین ارگان های دولتی
۱۰) تهیه لیست کاری و بودجه بندی تخصصی جهت مراحل صفر تا صد تجهیز و دکور فروشگاه بر اساس نقشه ها
۱۱) تهیه لیست ماشین آلات و تجهیزات استاندارد و مقرون به صرفه با مشخصات فنی و قیمت دقیق و معرفی شرکت های فروشنده معتبر و رای زنی با آنها
۱۲) تهیه و طراحی منوی غذایی فروشگاه شامل نام غذاها و مواد استفاده شده در مخلفات و گرماژ آنها بر اساس روشهای بین المللی طراحی منو
۱۳) تهیه لیست مواد اولیه مرغوب و معتبر و تعیین نوع و مارک آنها بر اساس منوی غذایی و معرفی شرکت های فروشنده معتبر و رای زنی با آنها
۱۴) تهیه طرح های تخصصی گرافیکی مربوط به کلیه کارهای چاپی ، جعبه ها ، منوها و کارت ها و معرفی شرکت های تولیدی و چاپخانه های معتبر
۱۵) تهیه طرح های حرفه ای استاندارد ، کاربردی و مقرون به صرفه مربوط به دکوراسیون و نورپردازی ها با توجه به درجه کیفی و نیاز فروشگاه
۱۶) تهیه طرح های بازار یابی حرفه ای و آموزش اصول علمی - کاربردی و مقرون به صرفه مربوط به امور تبلیغاتی دوره ای قبل و بعد از افتتاح فروشگاه
۱۷) برگزاری کلاس آموزشی مدیریت پرسنلی تخصصی رستوران در رابطه با امور پرسنلی و استخدام ، تعداد و تعیین پست و دستمزد و شرح وظایف آنها بر اساس سیستم ایزو ۹۰۰۱
۱۸) برگزاری کلاس آموزشی مدیریت مالی و حسابداری تخصصی رستوران در رابطه با کنترل پرتی ، آنالیز مصرف ، آنالیز تولید ، حسابرسی و انبارداری سیستماتیک
۱۹) برگزاری کلاس آموزشی مدیریت کیفی و مشتری مداری تخصصی رستوران بر اساس آیین بین المللی میزبانی و مشتری مداری QAL و کنترل کیفی محصولات بر اساس سیستم ایزو
۲۰) برگزاری کلاس آموزشی مدیریت بهداشتی تخصصی رستوران بر اساس قوانین بین المللی بهداشت رستوران HACCP و مقررات وزارت بهداشت SFBB
۲۱) برگزاری کلاس آموزشی مدیریت ایمنی تخصصی رستوران بر اساس قوانین بین المللی ایمنی رستوران HSE و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی
۲۲) برگزاری کلاس آموزشی قوانین ارگان های دولتی در رابطه با کلیه امور مربوط به رستوران اعم از وزارت کار ، مالیات ، بیمه اماکن و اتحادیه صنف
۲۳) برگزاری کلاس آموزشی در رابطه با اصول تهیه ، آماده سازی ، نگهداری و نحوه پخت غذاهای مربوط به منوی غذایی و ارائه رسپی ها و فرمول های تخصصی و به روز آماده سازی و پخت
۲۴) برگزاری کلاس آموزشی در رابطه با اصول استاندارد نرخ گذاری محصولات بر اساس آنالیز مصرف مواد اولیه و قوانین سازمان بازرگانی و اتحادیه صنف
۲۵) مصاحبه و گزینش ، استخدام کلیه پرسنل بومی و غیر بومی جهت شروع به کار در فروشگاه و انجام مراحل آموزشی و تمرین های عملی با آنها جهت کسب تخصص و آمادگی های لازم
۲۶) معرفی مدیر داخلی حرفه ای ، سرآشپز متخصص و یا کمک آشپز جهت اعزام به فروشگاه و استخدام دائم یا موقت بنا به درخواست و نیاز کارفرما
۲۷) اعزام ناظر متخصص جهت نظارت بر روند اجرایی نقشه ها و کلیه مراحل دکور و تجهیز فروشگاه و کنترل و رفع نواقص به دفعات لازم تا زمان افتتاحیه
۲۸) اعزام تیم تخصصی راه انداز جهت کنترل و رفع نواقص نهایی ، تست پخت و فروش ، بازگشایی فروشگاه و برگزاری مراسم
تشریفاتی افتتاحیه
خدمات پشتیبانی گروه ایرانویچ (بعد از افتتاح فروشگاه) :
۱) تبلیغات رایگان دوره ای در کل کشور برای تمامی شعب و نمایندگی ها
۲) اعزام نیرو و تعویض مدیر داخلی ، سرآشپز و یا سایر پرسنل فروشگاه به درخواست مسئول فروشگاه در کل طول مدت قرارداد
۳) تامین و ارسال مواد اولیه مصرفی مورد نیاز فروشگاه به صورت ماهیانه و زیر قیمت عرف بازار
۴) انجام امور حسابداری دوره ای فروشگاه و تهیه گزارشات تخصصی در رابطه با عملکرد مالی فروشگاه
۵) اعزام دوره ای حسابرس جهت حسابرسی عملیات مالی فروشگاه و تهیه گزارشات تخصصی در رابطه با نواقص احتمالی
۶) اعزام دوره ای کارشناس جهت بررسی و رفع نواقص عملیات مدیریتی ، پرسنلی و مشتری مداری فروشگاه و تهیه گزارشات تخصصی
۷) اعزام دوره ای بازرس جهت بازرسی از عملکرد فروشگاه و تعیین نواقص و تخلفات احتمالی قراردادی و ابلاغ یا اخطار در موارد ضروری
۸) تهیه گزارشات دوره ای تحلیل و آنالیز خرید ، تحلیل و آنالیز مصرف مواد اولیه و تحلیل و آنالیز فروش بر اساس مصرف مواد اولیه
۹) برگزاری سمینارها و جلسات علمی سالیانه بین مدیران و به روز رسانی اطلاعات آنان و بررسی مشکلات کاری و اهدا لوح و جوایز به شعب برتر
۱۰) برگزاری اردوهای آموزشی سالیانه بین سرآشپزان شعبه ها و به روز رسانی اطلاعات آنان و بررسی مشکلات کاری و اهدا لوح و جوایز
۱۱) ارائه و اجرای طرح های تخصصی افزایش فروش و کاهش هزینه در دوره هایی که رکود بازار وجود دارد
۱۲) تدوین و اجرای سیستم شبکه ای ارتباط با مشتریان و مشتری مداری و رسیدگی به انتقادات و شکایات و پیشنهادات آنان
۱۳) برگزاری مسابقات و قرعه کشی های دوره ای مشتریان خاص شعب و نمایندگی ها و اهدای جوایز و تقدیر از آنها
۱۴) تهیه و آموزش پخت محصولات غذایی جدید و به روز بر اساس متد های جدید و به روز رسانی منوی غذایی و دکوراسون و امکانات شعب
برنامه های پیش رو :
۱) راه اندازی شعبه های جدید در سایر استان های های باقیمانده و پوشش کل کشور
۲) ثبت برند ایرانویچ در سطح بین المللی
۳) تاسیس دفتر خاور میانه در کشور ترکیه
۴) راه اندازی رستوران و فست فود های حرفه ای در کشورهای همسایه
۵) راه یابی به بازارهای اروپایی و شروع فعالیت های گسترده در سطح جهانی
۶) تاسیس آکادمی آموزش رستوران داری حرفه ای
۷) نگارش و تالیف کتاب های کاربردی جهت آشنایی عموم با اصول پایه ای راه اندازی رستوران و مدیریت تخصصی رستوران
Websites : WWW.IRANWICHFASTFOOD.COM
Email : info@IRANWICHFASTFOOD.COM
دفتر مرکزی ایرانویچ : ۴۷۶۲۶۴۴۴ ـ ۰۲۱
مشاورین ایرانویچ : ۰۹۱۲۸۴۹۱۱۹۰ - ۰۹۱۲۵۵۵۰۲۳۳