مدیریت مستردیزی با اتکای به پروردگار متعال ، خود را متعهد به منشور کیفی و اخلاقی مستردیزی می داند و در راستای رسیدن به اهداف فوق منابع لازمه را تامین و از کلیه همکاران و کارکنان می خواهد تا در راستای استقرار این سیستم و تحقق هرچه بیشتر این اهداف نهایت تلاش و کوشش خود را بنمایند و از کلیه مشترکان مستردیزی در صورت مشاهده هرگونه تناقض در عملکرد پرسنل و کارکنان مستردیزی، از طریق سایت مدیریت مستردیزی را مطلع سازند.
۱. مشتری گرایی ، ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش پاسخگویی.
۲. افزایش ظرفیت و توان عملیاتی از طریق ارتقاء و توسعه زیرساختهای مورد نیاز .
۳. ارتقای سطح ایمنی بر اساس استانداردهای سازمانی ..
۴. پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و بهداشتی در کلیه جهات .
۵. گردآوری و رعایت قوانین و مقررات ملی بهداشت غذایی و زیست محیطی ، قوانین و مقررات ملی بهداشت حرفه ای و ایمنی
۶. افزایش شایستگی های کارکنان با نیازسنجی و اجرای آموزش های مؤثر و کاربردی.
۷. بهبود مداوم کلیه فرآیندها در جهت ارتقای هر چه بیشتر اثر بخشی سیستم مدیریت مستردیزی
) شرایط لازم برای دریافت نمایندگی
داشتن شرایط اشتغال به کار طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ( عدم ممنوع المعامله بودن، داشتن کارت پایان خدمت و ....)
داشتن تجربه کافی و مفید
داشتن محل مناسب شخصی یا استیجاری( حداقل ۴۵ مترمربع / ملک تجاری / دارای آب،برق، گاز و حداقل ۲خط تلفن)
شراکت متوازن و مناسب
داشتن مجوزهای مرتبط مربوط به ملک
دارا بودن توان مالی مناسب
التزام منشور کیفیت مستر دیزی
داشتن شرایط متعارف اجتماعی و فرهنگی
آشنایی کافی با Mr.Dizi
و فعالیت های آن
قبول تعهد حداقل کارکرد ماهیانه .
در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره ۰۹۱۹۹۲۵۲۰۸۶ تماس حاصل فرمائید
درخواست نمایندگی مستر دیزی