درباره کی اف سی

شرکت کارینا افتخار سیمیا با نام تجاری کی اف سی (KFC ) در سال ۱۳۸۳، با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی راه اندازی فست فود کار خود را آغاز کرد. گروه کی اف سی مفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هرگونه درآمد پرداخته است. شرکت کارینا افتخار سیمیا با به‌کارگیری استانداردهای جهانی در راه اندازی فست فود می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به صورت قابل ملاحظه ای توسعه دهد. تجربه‌ی چندین ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع صنایع غذایی مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.

شرایط اعطای نمایندگی

شرایط اعطای نمایندگی


کی اف سی به نمایندگان خویش به عنوان شرکای تجاری می نگرد و انعقاد قرار داد را آغاز یک همکاری بلند مدت می پندارد.
تجربه سالیان گذشته به ما آموخته است که در اعطای نمایندگی موارد زیر مهم ترین اصول می باشد:
۱٫ حضور موثر یکی از سرمایه گذاران یا معتمدین ایشان در مقام مدیریت شعبه
۲٫ انتظار واقع بینانه از سودآوری این کسب و کار به نسبت حجم سرمایه
۳٫ داشتن شرایط اشتغال به کار طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران(عدم ممنوع المعامله بودن و داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و سایر موارد)
۴٫ معرفی مکان تجاری مناسب (دارای جواز کسب/برق/گاز و تلفن)
۵٫ پایبند به اصول کیفی و مشتری مداری
۶٫ دارا بودن توان مالی مناسب برای راه اندازی و بهره برداری
تعهدات کی اف سی به نمایندگان
۱٫ استفاده از تابلو و عنوان ثبت شده کی اف سی
۲٫ طراحی دکوراسیون و آشپزخانه بر اساس استانداردهای فنی
۳٫ استخدام و آموزش صاحب امتیازان و کارکنان شعب در مرحله راه اندازی شعب
۴٫ برنامه ریزی و اقدامات تبلیغاتی در مرحله راه اندازی و توسعه فروش
۵٫ ارایه دستورالعمل ها و استانداردهای مکتوب مدیریت شعب
۶٫ تامین تمامی اقلام مصرفی شعب به صورت مستقیم از آشپزخانه و انبار مرکزی کی اف سی و یا کانالهای طرف قرارداد کی اف سی
۷٫ نظارت کیفی مداوم بر عملکرد نمایندگان در مرحله تولید محصولات و ارایه خدمات و رتبه بندی شعب
۸٫ پایش رضایت مشتریان و ارایه بازخورد به صاحب امتیازان برای اصلاح و بهبود عملکرد
۹٫ تامین کلیه اقلام
۱۰٫ طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی عمومی و برنامه های مشوق فروش مشتریان و کارکنان
۱۱٫ برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان برای تبادل تجارت و درس آموخته های شعب موفق
تعهدات نمایندگان
۱٫ پایبندی به استانداردهای کیفی ارایه شده توسط کی اف سی
۲٫ صداقت کاری
۳٫ ایجاد محیط کاری یک کسب و کار مدرن
۴٫ پایبندی به منافع گروهی در قالب یک مجموعه زنجیره ای
۵٫ پایبندی به ارایه منو کامل محصولات کی اف سی طبق استانداردهای تعیین شده
۶٫ همکاری با ناظرین تضمین کیفیت دفتر مرکزی و موسسات بازرسی طرف قرارداد لازم به ذکراست در حال حاضر اعطای نمایندگی به به مدت محدود به تمامی شهر ها واگذار می شود.
روال کاری دریافت نمایندگی
۱٫ تکمیل فرم درخواست نمایندگی (تکمیل فرم درخواست نمایندگی)
۲٫ دریافت و تکمیل فرم پرسشنامه متقاضی و تهیه کلیه ضمائم لازم
۳٫ انجام مذاکرات حضوری با متقاضی توسط دفترمرکزی
۴٫ معرفی اولیه موقعیت و شرایط مکان مناسب جهت نمایندگی
۵٫ بازدید از محل و فعالیت های سابق و جاری متقاضی
۶٫ تنظیم پیش نویس قرارداد و مطالعه طرح توجیهی
۷٫ پرداخت حق امتیاز توسط نماینده و عقد قرارداد نهایی
۸٫ طراحی و نظارت بر دکوراسیون و تجهیز شعبه
۹٫ استخدام و آموزش کارکنان و راه اندازی آزمایشی

 دانلود شرایط اخذ نمایندگی

تلفن: ۰۹۱۲۸۶۸۴۶۰۶ 
ایمیل:info@kfciran.ir